Tanrı ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır



🎼Sadık, sadık, sadık Allahım sadık, evet Allahım sadık.🎼

 *Merhaba İlahi Zafer* 🌹

 Nasılsınız?

 Ve Tanrım, tüm ihtiyaçlarınızı kendi zenginliğine göre Mesih İsa'da görkemle karşılayacaktır.

 Filipililer 4:19 KJV

 Baba, şefkatli Baba, şefkatli Tanrım, senin sağladığına ve benim ihtiyaçlarımı daha da fazla karşılayacağına inanıyorum.

 Zenginliğinize de bağlı olarak.

 Burada bir milyarderden bahsetmiyoruz, dünyadaki tüm servetin ait olduğu kişiden bahsediyoruz.

 İlahi düzenlemeye kesinlikle inanıyorum.

 Bilgisayara ihtiyacım var, onu bana vereceksin.

 Varlığına, sağlığına, arabaya, huzura, işe, evliliğe, hamileliğe ihtiyacım var.....'Onları zamanı gelince bana vereceksin ve bütün bunlar senin şanına katkıda bulunuyorsa.

 Bu duayı Pavlus'tan alıyorum.  Yakaladım, tuttum yüreğime, inanıyorum bu söze.

 Bu pasajda, Pavlus'un bu sözü Filipililerin kendisine armağanından sonra söylediğine dikkat edilmelidir.  Kalbini sevindirdiler.  Mutlaka hediye ama hareket tarafından.

 Yetkililerin kalplerini sevindirmeyi öğrenelim ki, yaşamımızı kutsayan sözlerle çıksınlar.  Anne baba, veli, büyüklerimiz, papazımız, iş yerindeki patronumuz, kadın için kocamız olsun.

 Çevremizdeki tüm insanların kalplerini sevindirelim.  Bir çocuktan bile.

 Bu güçlü bir eylemdir.

 Büyücü olan kişi kötü biri olsa bile, senden nefret etse bile, bilmeden bir kutsama sözü söyler.

 *Sana güveniyorum baba.*

 🍓 *2023'te Allah'ın izzetinde kalmaya karar verelim ve değişikliği kabul edelim.*

 *@* Tesadüfen değil, amaçlı bir hayat yaşamaya karar verelim.  💥👌🏼

 *@* İlk arzumuz, hazinemiz Allah olsun ve bize her daim sonsuzluk şuuru nasip etsin.  💥

 # *2023*, Tanrı'nın SİZİN yaşamınız ve insanlık için planlarının izzet ve tezahür yılı.🍓

Mathilda Adjoudjènon

Comments

Popular posts from this blog

Mariage de Hillary et Frédéric

Camp Effuzion Exhortation n°1

Aide-nous à avoir la culture du donné